top of page
Zoeken
  • klarasegers

Nieuw jaar, zelfde Klara maar wel 5 nieuwe voornemens



New year, new me? Nee, in mijn geval new year, same me. Ik ben nog steeds

heel blij met de keuzes die ik het voorbije jaar heb gemaakt. Woordvoerder gaan studeren en mijn contract tekenen om bij Two is a Crowd stage te doen bijvoorbeeld. Maar het is niet omdat ik blij ben met waar ik nu sta dat ik geen nieuwe voornemens mag hebben.


Voornemen 1: EDUCATE MYSELF

Het voorbije semester heb ik enorm veel interessante mensen uit het werkveld

mogen ontmoeten. Al hun cases, tips en tricks neem ik mee in mijn verdere toekomst. Al ben ik mij ervan bewust dat ik het heft in eigen handen moet nemen. Er zal niet elke week een interessante Expert Class voor mij georganiseerd worden. Hoe ik dat heft in eigen handen wil nemen? Wel, meer lezen. Ik ben boeken aan het verzamelen over crisiscommunicatie, copywriting enzovoort. Hopelijk kan ik mezelf zo blijven onderdompelen in de wondere wereld van communicatie.



Voornemen 2: MAKE MYSELF & TWO IS A CROWD PROUD

Over minder dan een maand is het zo ver. Op de dag van de liefde mag ik hopelijk verliefd worden een nieuwe uitdaging in mijn leven. Mijn stage bij Two is a crowd. Waarom ik daar terecht kwam kan je lezen in mijn andere blogpost. Nu het steeds dichterbij komt beginnen de zenuwen ook hoger op te lopen. Al heb ik er wel enorm veel goesting in en ben ik super benieuwd wat ik weer allemaal ga bijleren.



Voornemen 3: TO BECOME THE QUEEN OF LINKEDIN

3 jaar geleden zei het mij niets. 2 jaar geleden heb ik mij eraan gewaagd. Ongeveer en jaar geleden postte ik mijn eerste bijdrage. En het komende jaar wil ik mij er helemaal in verdiepen. Ik denk niet dat ik op dit moment alles eruit haal wat erin zit. Dus LinkedIn, be ready!!



Voornemen 4: THE REAL STUFF

Mijn stage is nog niet begonnen maar toch wil ik stilletjes aan beginnen uitkijken naar een echte job. Al moet ik toegeven dat ik niet echt weet hoe je hieraan begint. Het zal dus een uitdaging worden en waarschijnlijk ook veel stress en vallen en opstaan met zich meebrengen maar ik heb er wel ongelooflijk veel zin in. Wie weet volgt er binnenkort wel een blog met tips over 'hoe vind je een job?'.



Voornemen 5: ENJOY

Afsluiten doen we met een korte en misschien een beetje een cliché voornemen. Meer genieten! De voorbije 3 jaar aan Thomas More waren ongelooflijk leerrijk. Ik heb fantastische mensen mogen ontmoeten en interessante lessen mogen volgen. Ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik het niet ga missen. En nu besef ik pas dat ik op sommige momenten echt meer had moeten genieten in plaats van te zagen over de vele deadlines… al hoort dat er ook bij zeker? 😉


6 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page